Shimano techium invisitech vs Ultima Distance

O zi pentru casting!
Început de sezon, si asa cum majoritatea pescarilor fac, suntem in căutare de noi fire mono. 
Principala caracteristica a unui fir care ne intereseaza este, rezistența, apoi sa ne ajute sa atingem distante astronomice. 
Acum 2 sezoane am folosit firul Shimano Technium Invisitech, un monofilament relativ nou al celor de la Shimano, un colorit frumos si destul de vizibil ziua si noaptea, spre deosebire de "fratele" sau, cel in varianta "black". Sezonul trecut am folosit firul Ultima Distance, un fir moale cu o culoare foarte stridenta si folosit foarte mult in casting de către pescarii profesioniști. Asa ca am decis sa aleg intre astea 2 pentru ca nu am avut probleme cu ele.

Am folosit aceeasi lanseta, aceeasi mulineta si același plumb, doar firul diferit. 
Dupa 5 lansări cu fiecare lanseta, am putut trage o concluzie: technium-ul câștiga detasat! 
Chiar daca galbenul-portocaliu este frumos, se pare ca Shimano a investit mai mult in celalte Calități ale firului, păstrând si o culoare decenta!

Shimano Technium Invisitech vs Ultima Distance 


Comments

Popular posts from this blog

Shimano Ultegra XS-C Review

Shimano Ultegra XSB vs Shimano Ultegra XSC vs Ultegra Ci4 XSA vs BBLC vs BBLC XTA

Caperlan Adonis 5000 black

Caperlan Adonis 7000 carp reel

Daiwa Regal Plus BRi 5000