Summer Session - Carp fishing

Locatia: Teslui Lake , Dolj, RO
Data: 28-29 Iulie 2015
"Opening party": 28 iulie, 11:30 a.m.

Pentru ca nu este o balta foarte mare, si indraznesc sa spun, nici foarte greu de pescuit, pregatirea in sine nu a durat foarte mult, cel putin nu ca alte partide. Mai ales ca de data asta mergeam singur, si nu aveam prea mult bagat de luat cu mine, mai ales ca pe parte de camping, aveam totul asigurat acolo. Si aici ma refer la faptul ca am lasat acasa, cort, pat, masa, scaune, pahare, furculite, etc. Practiv aveam la mine doar echipamentul de pescuit format din cele trei bete cu care pescuiesc mereu. Da, nu pescuiesc cu set de patru lansete, ci doar cu trei. Este mai comod si nici nu sunt disperat sa prind cat mai mult peste. Daca as putea, as pescui cu una singura. Dar arata urat pe rodpod :)
 Am ajuns destul de tarziu, drumul foarte aglometar plus cumparaturile care s-au lungit, m-au facut sa-mi depasesc programul prestabilit. Dar am ajuns intr-un final. Deja era foarte cald, nepotrivit pentru pescuit, asa ca m-am apucat sa momesc. Am facut doua paturi de nada, unul cu boilies tare Caperlan Monster Crab si Squid, si altul cu mix de seminte, preparat cu cateva zile inainte. Asadar aveam sa pun o lanseta in fiecare pat, iar ultima urma s-o plasez intre paturile de nada.
Zis si facut, m-am pus cu cobra pe cele doua kg de boilies pe care le aveam langa mine, dupa aproximativ juma de ora aveam deja toata nada in apa, si lansetele jumate intinse. Astfel, foarte curand eram gata cu totul.. gata instalat, adica.

Pescuit Teslui 2015 / CPK Carp

Asa ca m-am tras mai aproape , si.... 

Pescuit Teslui 2015 / CPK Carp


Fiind foarte cald, nici nu ma gandeam sa prind vreun peste. Ca sa fiu sincer, speram sa prind cateva ore de relaxare la soare, sa ma odihnesc dupa saptamana ce tocmai trecuse, iar planurile erau sa pescuiesc pe seara, cand se mai racoreste. Totusi, am hotarat ca pe una din lansete sa folosesc o montura cu trei boabe de porumb flotant CPK cu aroma de miere, iar pe celelalte sa pun boilies solubil de 20 si 16.

Nu stiu cum a trecut timpul, pentru ca am adormit, dar am fost trezit de sunetul unuia dintre avertizori, un bip scurt, pe care l-am ignorat crezand ca este vreun caras, dar m-am inselat pentru imediat a inceput sa ia fir. Sar repede din scaun, intep, dupa cateva minute pun pe saltea un Ctena superb de vreo 3 kg. 

Pescuit Teslui 2015 / CPK Carp

Pupat, pozat, si eliberat. Si somn mai departe :)
Noaptea a inceput foarte repede, si fara trasaturi. Peste asteptarile mele chiar. Ma gandeam ca poate ar trebui sa mai arunc ceva nada, sa fac ceva sa schimb situatia. Am preferat in schimb sa servesc cina, impreuna cu un pahar de vin rece, sperand sa fiu deranjat de una din lansete. Nimic in schimb, am mancat linistit, si fara evenimente. 
In jur de ora 12:00 p.m., aud senzorul din nou. Intep si aduc la mal alt cteno de data asta mai mic, in jur de 2 kg. Urmat apoi de alti 2-3 frati ai lui, spun frati pt ca erau practic gemeni. Incepusem sa cred ca-l prind pe acelasi, dar gaurile din gura faceau diferenta. Am inlocuit porumul flotant, cu un boilies solubil de la CPK, din gama AV Special. Si ma bucur ca am facut asta, pentru ca aceasta schimbare mi-a adus pe saltea, dupa vreo ora, un cteno mai rasarit. 7,5 kg urmat de un crap de 3,5 kg.

Pescuit Teslui 2015 / CPK Carp
Pescuit Teslui 2015 / CPK Carp

Urmarind stirile, care avertizau ziua urmatoare ca fiind cod galben de canicula, am hotarat sa nu ma prinda ora 12:00 in acelasi loc, asa ca m-am pus la somn. Lansetele ramanand in apa, dar din pacate fara evenimente pana dimineata.
Trezit de agitatia care era pe balta, in jur de ora 07:00, mi-am facut rapid o cafea urmand ca apoi sa schimb lansetele pe noi combinatii la care ma gandisem intre timp. 
Pana in acel moment folosisem toate combinatiile care le aveam la mine, in afara de o bila. Si mai exact Sticky Fish, de la CPK. Asa ca am hotarat sa pun toate lansetele pe aceasta bila, in combinatiile 16 solubil, 16 solubil + popup belachan 10 si 2 x 16 solubil.
Surpriza a venit la ora 11:00, chiar cand ma pregateam sa strang, un run de o viteza extraordinara, asemeni pestilor de pe Ebro din Spania, doar acolo mai vazusem asemenea viteza in run. Astfel , avertizorul suna ca un puls continuu, fara bipuri. Intep, si dupa 5 minute pun pe saltea un crap frumos, pe care il mai prinsesem in trecut, chiar acum un an, in toamna. Se pare ca avea aproximativ aceeasi greutate de 8 kg. Pupat si eliberat. Ne vedem anul viitor

Pescuit Teslui 2015 / CPK Carp

Galerie foto:

































The end.

Comments

Popular posts from this blog

Shimano Ultegra XS-C Review

Shimano Ultegra XSB vs Shimano Ultegra XSC vs Ultegra Ci4 XSA vs BBLC vs BBLC XTA

Caperlan Adonis 5000 black

Caperlan Adonis 7000 carp reel

Daiwa Regal Plus BRi 5000